Je wilt een afspraak

[svpVideo v=1]

We waarderen het enorm dat je een afspraak met ons wil maken!

Onderschat de waarde van de webscan en de toegevoegde waarde van het gesprek niet! We hebben nu al inhoudelijk naar je site gekeken en mogelijk dat je al enorm geholpen bent met het gesprek dat we gaan hebben...

"Dat moet je niet zeggen!", roepen topverkopers, "je moet undersellen en overdeliveren!"

Dat kan wel waar zijn... Maar dan moeten we wel eerst aan tafel komen. En dat in nu ons doel!
Jouw doel is meer succes op het internet. Dus waar het nu om gaat:

  • Ben jij blij dat je ons gevonden hebt en zijn wij blij dat je ons gevonden hebt? Daar is toch écht dat gesprek voor nodig.

Wij gaan behoorlijk wat tijd en geld steken in de voorbereiding en het feitelijke gesprek​.
We hebben daarom enkele gegevens van je nodig, begrijp je?

MAAK EEN AFSPRAAK EN JE ONTVANGT VRIJBLIJVEND ONZE PROFESSIONELE WEBSCAN

[contact-form-7 id="216" title="Maak een afspraak"]

HOE INTERNET MARKETEERS MET JE GEGEVENS OMGAAT

Jullie gegevens:

  • komen niet op een mailing lijst
  • worden niet gedeeld met anderen
  • worden voor geen andere doeleinden gebruikt

WAT JE MAG VERWACHTEN TIJDENS HET GESPREK

  • Een deskundige internet consultant
  • Een professionele webscan
  • Bruikbare en nuttige tips

WIE MOCHTEN WIJ BIJVOORBEELD AL VÓÓR JULLIE HELPEN?

  • 'n Bescheiden Duitse koffiebrander, die in het verleden jaarlijks 200 brochures verstuurde en nu er zo'n 200 per maand worden gedownload. En: lezers komen terug naar de site en worden leads!

  • 'n Grote hotelketen zag haar boekingen na enkele maanden met meer dan 300% stijgen!

  • 'n Bedrijf dat jachten op grote schepen wereldwijd transporteert, zag dat het aantal bezoekers in een paar jaar x8 was en dat van enkele offerte aanvragen per maand het groeide naar gemiddeld 175! 1/3 ervan wordt order!

  • 'n Kleine farmaceut met producten in de specifieke niche astma, wilde meer naamsbekendheid en vervolgens meer bezoekers op de productpagina's. 7 van de 10 relevante zoektermen staan hoog in Google en leiden tot duizenden extra bezoekers per maand!

  • 'n Plezierjachten verhuurder kan nu met gemak zijn 'Last Minutes' kwijt. Er liggen vrijwel nooit meer jachten in de haven te wachten op klanten!

 

>