Consultancy

Online marketing specialist inhuren

Je wil online groeien, maar hebt de expertise om dit te realiseren niet in huis? Huur dan de expertise van Internet Marketeers in! Sinds 2004 bouwen wij voor bedrijven aan hun online resultaten.

Advies en uitvoering

Wat ons onderscheidt is dat we niet alleen advies geven, maar ook mee willen werken aan de uitvoering of implementatie van het plan, als je dat ook wenst!

Enerzijds weet je zeker dat het gaat worden uitgevoerd en op de manier die we adviseerden en anderzijds helpen we mee resultaten te bereiken.

Consultancy

  • Strategie
  • Converterende content
  • Zoekwoorden onderzoek
  • Effectieve besteding online marketing budget

Compacte inzet

Je hebt een concreet probleem of vraagstuk en hebt alleen advies nodig? Dan huur je ons in voor een aantal uren, heel eenvoudig.

Uitgebreide inzet

Is een strategie nodig? Hoe je je online wil positioneren en welke content daarbij hoort? Tot en met de realisatie van de content en ook de bouw van de website zou je dan volledig bij ons kunnen neerleggen. Ook als je de website niet door Internet Marketeers wil laten bouwen, kunnen we je helpen in de leveranciersselectie en het aansturen van de bouw van de site.

Periodieke inzet

Je hebt wel internet expertise nodig, maar je wil er niet een persoon voor op de loonlijst? Begrijpen we. Hoe stuur je zo iemand aan en blijft het uitdagend vinden? Welke ontwikkel mogelijkheden heeft zo iemand binnen je bedrijf in dit vakgebied? We hebben klanten die het regelmatig hebben geprobeerd en kwamen toch steeds weer terug bij ons.

Het kunnen specifieke taken zijn die je wil uitbesteden of, wat ook vaak voorkomt, een vast aantal uren per week of maand. Passend bij wat nodig is doen we een voorstel.

Wil je meer weten over hoe we je kunnen helpen met  Online marketing consultancy?

Je kan altijd bellen of chatten of laat hieronder een berichtje achter en we nemen snel contact met je op.

Velden met een * zijn verplicht in te vullen velden.

Wanneer kun je spreken van een online marketing specialist

Iedereen maakt zijn eigen definitie, prima. Maar wat ons betreft is het niet dat 'truukje' om hoog in Google te komen. Als je alles goed doet, zou je haast kunnen zeggen, gaat dat vanzelf gebeuren. Een vuistregel die we altijd hanteren, ook bij de Website Impact Monitor, is: Als je op de eerste pagina in Google wilt staan voor een relevante zoekterm, dan moet je minstens zo goed zijn als het gemiddelde van alle 10 de gepresenteerde pagina's op de eerste pagina in Google.

Alles komt bij elkaar van strategie tot uitvoering:

  • Wat is het doel van de pagina en wie is je doelgroep?
  • Wat wil je bezoeker en welke Call To Action (CTA) wil jij?
  • Gaat deze content niet in conflict komen met andere pagina's?
  • Wat zijn passende zoekvragen en hoe sterk is de concurrentie?
  • Welke zijn de concurrerende pagina's, hoeveel content hebben zij, wat zijn hun CTA's?
  • Naast de lengte van de content op jouw pagina, wat is nodig om bezoekers te helpen te klikken op de knop?
  • Als de pagina klaar is, werkt 'ie? (Vaak doen we een korte test in Google Ads om te testen).
  • Pas A/B testen toe om erachter te komen wat werkt.
  • Stel tools in om het gedrag van bezoekers te meten.
  • Maak interne links op logische plaatsen en gebruik verschillende linkteksten.
  • Zorg voor enkele sterke inkomende links, om de sterkte van de pagina te verbeteren.

Zijn we er dan? Ga in gesprek met een online consultant

Misschien... Maar meestal niet! Je wilt dat die pagina iets gaat bijdragen aan je business. Als dat nog niet of onvoldoende gebeurd, dan ga je aanpassingen doen en monitoren. Het zware werk was al gedaan. Dit 'tweaken' is dan peanuts! Laat dit dus niet uit je handen glippen. Hier laat je het geld liggen! 

De metafoor die wij graag gebruiken om het duidelijk te maken is: Stel je hebt een verkoopverhaal bedacht en hoe je dat in 1:1 gesprekken met potentiƫle klanten inzet. Je eerste gesprek levert niets op. In het tweede gesprek pak je het op dezelfde manier aan... weer niks. Dan pas je het gesprek met een derde potentiƫle klant toch aan? Dus, waarom doe je dat op je website niet?

Ter illustratie: Alle content onder het formulier hierboven is veel later toegevoegd aan deze pagina, precies met hetzelfde doel! Zullen we met elkaar hier een inhoudelijk voor jouw website, voor jouw bedrijf over spreken?

>