3 Onmisbare Tools Voor Relevante Content

​​​​Waar jouw doelgroep ​​met smart op zit te wachten!

Herken je dit?


Schrijf je regelmatig content, maar levert het weinig op? Of heb je geen idee waarover dat nieuwe blogartikel moet gaan? Dat kan nogal frustrerend zijn!  Want zeg nu zelf: het creëren van content kost veel tijd en energie, dus dan wil je dat het iets oplevert nietwaar? En om dat voor elkaar te krijgen heb je relevante content nodig.



Wat is relevante content?


Relevante content is informatie in de vorm van tekst, video en afbeeldingen waar je doelgroep met smart op zit te wachten. Ze hebben dus ECHT behoefte aan de informatie die jij ze kunt bieden en zoeken er proactief na, bijvoorbeeld via Google.


Relevante content


Een voorbeeld


Stel dat je last hebt van tocht en kou in je woning. Dan ga je naar Google en zoek je op 'tocht en kou in huis'. Vervolgens zie je een zoekresultaat staan met de volgende tekst: 'Last van tocht en kou in huis? Binnen 1 dag opgelost'. Je denkt "Ja, dat wil ik!'"en hop, je klikt op het zoekresultaat.  Vervolgens kom je op een website van een isolatiebedrijf terecht waar je leest wat de oorzaken van tocht en kou zijn en dat je dit met het isoleren van je woning op kunt lossen. 
"Oke" denk je, "dat gaat me vast een berg geld kosten!'"


Maar dan lees je dat er vanuit de overheid een subsidieregeling beschikbaar is! En het wordt nog mooier:  het isolatiebedrijf biedt aan om vrijblijvend bij je thuis langs te komen om een offerte op te stellen en om te beoordelen of je in aanmerking komt voor de subsidie. Top! Dus je gaat snel naar het contactformulier om je gegevens in te vullen. Zo! Dat heb je ook weer geregeld!


Snap je hoe het werkt?  Door in de schoenen van je doelgroep te gaan staan, kun je content maken waar je doelgroep online naar zoekt. En door daarop in te spelen, wordt de kans op klanten die via je website binnenkomen een stuk groter.


Nu Jij: Ontdek Welke Content Jouw Doelgroep Online Zoekt



De 3 tools...

Nu je het bovenstaande voorbeeld hebt gelezen denk je misschien "oké helder, maar hoe kom ik dan te weten welke woorden en zinnen MIJN doelgroep online intypt?"


Dat vertellen we je graag in ons e-book '3 onmisbare tools voor relevante content'.


Vul de onderstaande velden in en we mailen dit waardevolle  e-book naar je.


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

​Over de auteur van het e-book


Tom Zoethout, eigenaar van het online marketingbureau Internet Marketeers, heeft ruim 13 jaar ervaring in het succesvol maken van websites. Meer dan honderd bedrijven: ZZP, MKB tot zelfs multinationals heeft hij als klant of zijn klant geweest.


De 3 ​ onmisbare tools voor relevante content gebruikt Tom dagelijks voor zijn klanten. Ze zijn eenvoudig te gebruiken  en zeer waardevol als je content voor je website gaat maken. Tom vertelt je graag welke tools hij gebruikt. Vul onderstaande velden in en je ​ontvangt het e-book direct in je inbox!

Tom Zoethout

Internet Marketeer sinds 2004

Eigenaar van Internet Marketeers:

als het gaat om resultaat

>