Je Website Heeft Alles In Zich Om Je Beste Verkoper Te Worden...

Voor ondernemers is een website noodzaak, maar zet je 'm ook in om contacten leads en klanten binnen te halen? Veel ondernemers laten deze kansen volledig liggen!


Terwijl het niets met techniek te maken heeft en eigenlijk heel gemakkelijk is!


Wáár gaat het dan mis?

Het begint ermee dat bijna niemand je vertelt 'hoe het zit' en hoe je van je website je beste verkoper kan maken. Je wordt met technische termen en hypes, trends en trucjes afgeleid van waar het echt om gaat:

  • JIJ bent expert op jouw vakgebied, maar jouw bezoeker die weet dat niet!
  • Ga ervan uit dat je bezoeker jouw bedrijf of jezelf als expert niet kent
  • Niemand komt voor de lol op jouw website en wil het liefst zo snel mogelijk weer weg
  • Wat kan je dan doen om met je bezoeker écht contact te maken?
  • En nu hoe je je bezoeker alleen nog maar helpen kiezen voor jou!

Het is niet moeilijk en heeft erg weinig met techniek te maken. Eigenlijk zijn er veel overeenkomsten met een échte verkoper. Een van vlees en bloed dus! En neem je een nieuwe verkoper aan, dan ga je 'm leren wat 'ie moet weten om jouw bedrijf, jouw producten en diensten goed te verkopen.

Zo werkt het met je website dus ook. Die kan zo maar voor je gaan acquireren!
Ik vertel het je in Zo Wordt Je Website Je Beste Verkoper.

Zo Wordt Je Website Je Beste Verkoper 4.0

Een heerlijk boek om te lezen, boordevol 'gewone' verhalen, die inslaan als een bom. Hierdoor snap je direct waar het eerder 'mis' ging of hoe je het gaat aanpakken.


Je ziet je site niet meer als een technisch ding, maar als een waardevolle kracht in je verkoopteam.


Al tijdens het lezen gaan je handen jeuken! Je wilt direct aan de slag en kijken wat werkt.


Voor content creators zitter er concrete voorbeelden in, die je direct kunt inzetten.

Voor wie is het boek zeer geschikt?

Website eigenaren

Je krijgt inspiratie en een andere kijk op hoe je je website wil inzetten en wat 'ie voor je moet opleveren.

Online marketeers

Nieuwe inzichten en verdieping van bestaande. Bijvoorbeeld: een pagina mag niet eindigen met een punt. Maar...waarom dan niet? Een zeer waardevol inzicht, zul je ontdekken.

Content creators

Tekstschrijver, campagne makers, maar ook filmmakers. Je gaat anders denken en werken. Er zijn verhalen in het boek die je niet meer kan negeren nadat je ze gelezen hebt!

Directeur/Manager

Naast superleuk om te lezen, begrijp je direct dat het een serieus hulpmiddel is in je acquisitie strategie.

Je kan jouw visie bepalen wat jij wil dat je site moet opleveren.

Reviews van lezers van Zo Wordt Je Website Je Beste Verkoper

profile-pic
Monika Knottnerus Eigenaar

Prezz Videoproductiehuis

Het boek 'Zo W ordt Je Website Je Beste Verkoper 4.0' leest als een roman, maar eentje waar je veel van leert!

Een fantastisch boek door een fantastische expert. Een grote aanrader!

profile-pic
Denise van den IJssel Eigenaar

Van den IJssel Financieel Advies

Heerlijk boek om te lezen. Puzzelstukjes vallen op z'n plaats. Heldere teksten en aansprekende voorbeelden maken dat ik weer met andere ogen naar mijn eigen website ga kijken. Dit boek inspireert en motiveert. Een echte aanrader voor wie met zijn website aan de slag wil gaan.

profile-pic
Arjan van Dooren Mede eigenaar

BrainstormXL

'Zo Wordt Je Webiste Je Beste Verkoper 4.0' is een helder en vlot leesbaar boek over hoe je een goede content voor je website bouwt. Tom Zoethout maakt ook meteen duidelijk wat ‘goed’ is: een website die voor je verkoopt! In begrijpelijke taal geschreven en duidelijk uitgelegd, ook geschikt voor mensen die niet dagelijks met websitebouw of marketing bezig zijn. Binnen een uur of twee heb je het doorgelezen en denk je al in ‘tonijnen’, ‘kwart voor twee’ momenten en begrijp je wat nodig is om een website voor je te laten werken. Eigenlijk ook onmisbaar bij het schrijven van teksten voor je website want het zit vol tips, goede voorbeelden en helpt bij het aanbrengen van structuur. Kortom een aanrader en het heeft mij echt geholpen bij het maken van onze eigen website.

Auteur Tom Zoethout:

Dit is het boek dat ik graag had willen lezen, toen ik in 2004 begon met het bouwen van websites, content en marketing!

hoeveel verkopers wil je?

Je website kan écht leads binnen halen

Iedereen heeft verkooppraatjes gehoord en video's gezien hoe je met een eenvoudige 'truuk' snel geld kunt verdienen met je website. Dit soort verhalen wekken argwaan en zijn te mooi om waar te zijn.

Het gaat echt niet vanzelf, maar het wil niet zeggen dat het moeilijk is!

24x7 - verkoper

Vertel je website wat 'ie moet doen!

Als je een website nog ziet als een technisch ding, dan is wat ik voor je heb een geweldige eye opener! Je website voert, net als in de fysieke wereld, gewoon een verkoopgesprek. 

Dan wordt het ineens een stuk makkelijker te begrijpen!

Wat Ga Je Ontdekken In Het Boek?

Meer naar gevoel dan ratio

Het rationele brein neemt vaak de beslissing niet. Maar toch richten we dáár alle pijlen op!

Je begrijpt hoe eenvoudig je de 'gevoelslaag' kan toevoegen aan je verhaal.

Wat landingspagina's en dat je er veel wilt!

Waarschijnlijk vuur je in jouw verkoop gesprekken niet bij iedere klant precies hetzelfde verhaal af. Logisch, want dan verkoop je geen pepernoot! Voor je website valt nú het kwartje.

Help bezoekers kiezen voor jou

Door te durven kiezen en specifieke mensen direct, tussen de ogen te raken, zijn ze geïnteresseerd in jou: kan je helpen?

Nu hoef je ze alleen te helpen kiezen voor jou. Jij bent expert, maar zij weten dat niet!

Over Tom Zoethout

Internet Consultant - Spreker - Auteur

Sinds 2004 aan de slag op en met het internet. Honderden sites gebouwd, Internet Strategieën ontwikkeld, content geschreven en campagnes gebouwd.

Auteur van meerdere boeken, papers en e-boeken.

En heeft in het verleden ook nog serieus gestudeerd: Commercieel Technische Bedrijfskunde.

Wat maakt dit boek zo bijzonder?

Het is geschreven in spreektaal. Dat leest én lekker weg en je onthoudt meer van wat je gelezen hebt. Het is niet technisch en heeft geweldige anekdotes, waardoor je precies begrijpt wat ik bedoel en je haarfijn snapt hoe je dit voor je eigen bedrijf en website zou kunnen toepassen.

To The Point

In deze 120 pagina's kom je verhalenderwijs tot nieuwe inzichten en direct toepasbare ideeën.

je weet wat de succeselementen zijn

Je handen gaan jeuken, maar het is niet per sé nodig helemaal opnieuw te beginnen! Werk in behapbare stappen naar het succes toe!

je kijkt met andere ogen

Je ziet je website anders dan vóór dat je dit boek had gelezen! Je laat je niet meer remmen door zogenaamde technische blokkades. Je weet nu dat het kan en je wilt meemaken dat je website je beste verkoper wordt!

FAQ.

Moet ik het hele boek lezen?

Ik zou zeggen: natuurlijk! En je hebt er maar een paar uur voor nodig. Lees 'm eerst in 1x uit en ga daarna 'cherry picken'. Als je het grote geheel hebt gelezen, kun je daarna beginnen met onderdelen te implementeren.

Waarom is het geschikt voor managers en directeuren?

Zij krijgen nieuwe inzichten en zullen vervolgens wensen en eisen gaan stellen in wat de bijdrage van de website voor de business zou moeten zijn. Dus al ga je zelf niet 'sleutelen' aan en in de website: dit boek is waardevol voor manegers en directeuren.

Kunnen jullie ook helpen?

Ja, natuurlijk! Als je wilt dat je website een belangrijke bron voor contacten, leads en klanten moet worden? Willen we je graag meehelpen.

Hoe snel heb ik het boek in huis?

Na je betaling zal het binnen 1 werkdag verstuurd worden.

Stel ik ben niet tevreden?

Ik heb er alles aan gedaan een zeer waardevol boek op te leveren. Ik ben er zelf van overtuigd dat het past tussen andere sterke boeken in dit genre! 

Maar als je toch niet tevreden bent, kun je het boek terugsturen en krijg je het geld dat het boek je heeft gekost, teruggestort. Zonder verzendkosten weliswaar.

30 Dagen Niet Goed, Geld Terug Garantie

Als je niet tevreden bent over je aankoop, kun je het boek terugsturen en krijg je het geld teruggestort. De verzendkosten niet.

30 Dgn


GELD TERUG GARANTIE

>
Begin met chatten
1
Heb je een vraag?
Hallo, hoe kan ik je helpen?