Zo Wordt Je Website Je Beste Verkoper 4.0 is uit!

Tom Zoethout, auteur van het boek: "Eugène Kuisch, Business Coach en mede-eigenaar van U Town, vroeg me of het niet eens tijd was de vorige versie van het boek te updaten. Op zich een prima idee! Al na enkele bladzijden kwam ik tot de conclusie dat in mijn aanpak en werkwijze en 12 jaar méér ervaring ik beter een compleet nieuw boek kon gaan schrijven. En dat heb ik gedaan."

Eugène ontvangt hier het eerste exemplaar van de eerste druk van Zo Wordt Je Website Je Beste Verkoper 4.0.

"Wat een fantastisch boek"

Diverse mensen hebben de e-boek versie  gelezen en feedback en reviews gegeven. De reacties waren echt overweldigend! "Het leest als een roman en ineens vallen puzzelstukjes op z'n plaats! Nu begrijp ik hoe je je website daadwerkelijk kan inzetten als onderdeel van je verkoopteam!"

"De voorbeelden en verhalen zijn zó sterk. Als je dat eenmaal gelezen hebt, wéét je het en zijn ze in je geheugen gebrand!" Ik snap nu inderdaad dat er mensen zijn die Tom ooit heeft gesproken en verteld over 'Het is twee uur 's nachts en de telefoon gaat', ze misschien zijn naam zijn vergeten maar jaren later tegen 'm zeggen: "Jij was toch die van dat verhaal 'Het is twee uur 's nachts'?"

Business boek voor iedereen!

Tom: "Het boek is een inspiratiebron voor iedereen. Ook bijvoorbeeld voor een DGA, die niets met de website doet. Je krijgt namelijk inzicht en ideeën en je gaat je mensen vragen aan de slag te gaan met bijvoorbeeld landingspagina's en zo meer." Het is niet technisch, maar toegankelijk voor iedereen." Als van iedereen die besmet wordt met 'Zo Wordt Je' iets ervan implementeert, wordt het internet een stukje beter..."

Niemand komt voor de lol op je website

Als iemand een informatievraag of probleem heeft, wat aansluit bij jouw business, dán wil je graag dat 'ie op jouw website terecht komt. Maar de contradictie is, dat 'ie ook zo snel mogelijk weer weg wil! Niet omdat 'ie geen tijd heeft, maar toch met wat gereserveerdheid of misschien zelfs wel argwaan voorzichtig naar je pagina kijkt... Als nu het geval is, dat 'ie blijft en zelfs tot aan het einde van de pagina komt, dan moet je wel met een Call To Action komen! 

Waarom moet die Call To Action dan?

Eigenlijk omdat je bezoeker dat van je verwacht. Als je verhaal hem een beetje geholpen heeft in zijn zoektocht naar de oplossing, maar er nog niet is, moet je 'm nu wel verder helpen! Je bezoeker wil nu liever niet wéér op zoek gaan naar weer de volgende site enzovoort. Denk dus niet te licht over een Call To Action!

Kijk, en dit is een voorbeeld van hoe ik met mijn klanten werk als het gaat om het verbeteren van content en toewerken naar een actie. Als ik het zo uitleg begrijpt ineens iedereen dat het niet een technisch dingetje is, maar een serieus onderdeel van je acquisitieproces. Alles wat nu binnenkomt via je website zijn misschien al lauwe leads!

Als de verkoop start zal hier de knop ervoor verschijnen, maar je kunt tot en met 31 januari 2023 je voorinschrijven.

Bekijk ook andere artikelen

>
Begin met chatten
1
Heb je een vraag?
Hallo, hoe kan ik je helpen?