Onderzoek en Advies

Doelen en doelgroepen vaststellen

Samen moeten we vaststellen welke doelstellingen je hebt met je website en online aanwezigheid. Verder moeten we je doelgroepen weten.

Zoekwoordenonderzoek en concurrentie onderzoek

Wij doen vervolgens een onderzoek om vast te stellen op welke zoekwoorden je doelgroep zoekt, hoe sterk de concurrentie is en waar kansen liggen.

Ook kijken we of er met andere middelen dan alleen de website, resultaten kunnen worden geboekt. Denk aan beeldmateriaal, infographics, white papers, video's en dergelijke.

Website onderzoek en advies

We onderzoeken je website en geven je nu een advies op alle belangrijke aspecten:

  • Op welke thema's en zoekwoorden moet je je richten
  • Wat moet je doen aan je website (technisch en inhoudelijk) om de basis te leggen om goed gevonden te worden
  • Wat voor soort content heb je nodig en waarmee kun je je doelgroep verleiden
  • Wat moet je buiten je website doen om betere posities in Google te krijgen en op welke termen schatten wij in dat het haalbaar is op de eerste pagina in Google te komen.

Voor dit onderzoek en advies moet je betalen. Wij vinden dat logisch, omdat je nu de keuze hebt om: 

  • het niet uit te voeren zoals we adviseren of
  • het gedeeltelijk uit te voeren of
  • het volledig zelf te doen of
  • het door een ander bedrijf te laten doen of
  • het door ons te laten doen.

De waarde van ons advies kan enorm groot zijn, afhankelijk van je branche en welke behoefte er is en welke ruimte er nog op het internet is.
Wij willen echter geen hoog bedrag vragen voor dit advies, omdat we geen drempels willen om met ons te gaan samenwerken!

Als je nl. met ons gaat werken het advies uit te gaan voeren, doen we dat op No Cure - No Pay basis!
M.a.w.: wij zijn overtuigd van het succes als we het advies implementeren.

​Maak een nu afspraak

Geïnteresseerd? Maak dan direct een afspraak en ontvang gratis een webscan van je website!

[xyz-cfm-form id=1]

De stappen: 1. Onderzoek en Advies | 2. Content Creatie | 3. Content Marketing | 4. Resultaten