Zoekwoordenonderzoek

De voorbereidende fase is dat we weten welke doelen je wil bereiken en bij welke doelgroepen.

Met die informatie voeren wij een zoekwoordenonderzoek uit. Dat levert gedetailleerde informatie op, welk zoektermen interessant lijken om de website op te gaan optimaliseren.

Maar het is ook belangrijk te weten of het mogelijk is op de eerste pagina van Google te komen. Hiervoor doen we een concurrentieonderzoek op de max. 25 meest kansrijke woorden:
Is de concurrentie niet te sterk? Hebben zij niet goed geoptimaliseerd? Hebben zij weinig inkomende links naar de site en de pagina’s?

Nu kunnen we een goed onderbouwd advies maken op welke zoektermen het zinvol is content te gaan maken en hoe die het beste in de website is te plaatsen.

Dit is noodzakelijk om vervolgens te kunnen scoren in Google!

Tevens krijg je een webscan van ons, waarin we aangeven waarop de website in zijn algemeenheid is te verbeteren.

Kijk voor meer details van de verschillende stappen bij de perfecte voorbereiding zoekmachine optimalisatie.

Op download de uitgebreide beschrijving:

>