Jammer dat je liever niet meedoet met de workshop. Het doen van de workshop heeft natuurlijk het voordeel dat je direct ervaring opdoet met de methode hoe je razendsnel artikelen kunt produceren. Maar met dezelfde inhoud, maar dan als een Online Training kan je doen op ieder gewenst moment en zo vaak je wil.

Activeer direct jouw website, zodat 'ie je beste verkoper kan worden:

Online Training Artikelen met Impact

Explain Here the Biggest Benefit of Taking Your Online Course


In jouw eigen leeromgeving kun je de Online Training Artikelen met Impact volgen. In korte lessen met video's gaan we samen het avontuur beleven hoe ook jij razendsnel artikelen kunt gaan maken. 

Ben je geen schrijver? Dat hoef je zelfs niet te worden!

Wat je gaat ontdekken hoe je leuke en waardevolle content maakt. Je hoeft het niets eens te redigeren tot een sterk artikel, dat kan ook iemand anders doen.

Wil je website contactenleads en klanten binnen halen? Dan moet er een klik zijn met de juiste bezoekers. Daar heb je dan content voor nodig en juist dát is vaak de uitdaging: hoe kom je aan goede content? Ik zal je een geheim vertellen: die content is er al! Die zit bij jou en als je personeel hebt, tussen de oren. Dat is de kennis in je hoofd. Maar zolang het in je hoofd zit, kan niemand er iets mee, ook je website niet.

In de Online Training Artikelen met Impact krijg je een eenvoudige methode onder de knie, waarmee je in hoog tempo kwalitatief hoogwaardige teksten leert schrijven. **We hebben het hier zeker niet over Chat GPT maar eigen, unieke content!**

"ik ben niet zo'n schrijver"

Precies! Dat is trouwens bijna niemand... Juist deze workshop geeft je een simpel handvat hoe je razendsnel teksten schrijft! Zo Wordt Je Website Je Beste Verkoper 4.0 is met dezelfde methode geschreven.

"WAt KAN IK MET DIE TEKSTEN?"

Nu je kennis uit je hoofd is en 'op papier' staat, kan het worden ingezet om contacten leads en klanten te trekken. Jouw tekst kan worden afgewerkt tot artikelen, posts voor social media of als onderdeel van een verkooppagina.

"WAAROM WIL IK DEZE WORKSHOP DOEN?"

Deze methodiek is goud! Het is écht leuk om te doen, zelfs als je geen schrijver bent. Doordat je nu tekst produceert, kunnen anderen je helpen er waardevolle teksten van te maken.

Na enkele oefeningen kan jij het ook!

In de Online Training gaan we allemaal bliksemsnel teksten leren schrijven. Een methode voor het leven! Iedereen kan dit.

Basis voor business

Je gaat opvallen. Mensen gaan je artikelen en pagina's bezoeken. En met de juiste Call To Actions gaat het contacten, leads en klanten opleveren.

Artikelen en meer

Met jouw teksten kunnen artikelen, blogs, verkooppagina's en social media berichten worden gemaakt.

Dit is wat deelnemers aan de eerste workshops zeiden

Ongelooflijk!

Wij zijn adviseurs op technisch gebied. Wij hadden niet verwacht dat we óók op deze manier zó snel content konden maken. En ook nog eens heel leuk om te doen!

IELSE LOHUIS - DIRECTEUR PKM
Heel leuk om te doen

Voor mij is steeds nieuwe content belangrijk. Ik had Zo Wordt Je Website Je Beste Verkoper 4.0 al gelezen en dit is een waardevolle toevoeging!

MONIKA KNOTTNERUS - PREZZ VIDEOPRODUCTIEHUIS
Ook voor feitelijke informatie

Ook als je eerst iets onderzocht hebt, zlefs dán kun je deze methode gebruiken en 'droge tekst' wordt lekker leesbaar!

MARCEL JANSEN - ONDERZOEKER

Waarom zou je deze Online Training Artikelen met Impact doen?

Let your visitor know how many modules there are and what each one is about.

01.

Online lessen

  • De lessen hebben video's, waardoor het nauwelijks belastend is.
  • Er wordt met bepaalde onderdelen uit het boek Zo Wordt Website Je Beste Verkoper 4.0 een connectie gemaakt, maar je hoeft het boek nog niet hebben gelezen.
  • Ik leg je de methode uit en hoe het komt dat het werkt

02.

Oefeningen

  • Voordat je oefeningen gaat doen, is er een korte voorbereiding. Ik doe 'm zelf ook, zodat je concrete voorbeelden hebt.
  • Na deze voorbereiding ga je schrijven volgens een methode, zoals je het nog nooit gedaan hebt! Ik doe ook weer mee.
  • Je gaat razendsnel schrijven. Je hoeft alleen maar de instructie te volgen.

03.

Resultaat en vervolg

  • Je hoeft geen schrijver te worden, maar we gaan nu wel wat je geschreven hebt afwerken tot een artikel. En welke mogelijkheden je nu hebt, wat je ermee kan doen.
  • Ik laat je andere mogelijkheden zien, hoe je deze methode kan inzetten.
  • Je hebt nu een waardevol tool in handen, waar jij eenvoudig content mee kan produceren! 

Ja, ik wil deze Online Training!

This is a Multi-Purpose Text Section

Need to describe something in more detail? Want to tell a story to help your visitor connect with you and your brand? Want to highlight some example use cases? Looking to describe the pain point your product solves? This text section is where all this story-telling and copywriting belongs.

You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

Subheading Goes here

You can duplicate this section and use it in multiple places on your sales page, wherever you need to elaborate on something.Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

Note: keep your paragraphs short to avoid the "wall of text" effect and mix things up with text highlights and sub headings.

Over je Online trainer Tom Zoethout

Tom heeft 2 boeken, diverse papers en vele artikelen geschreven met deze methode. Keer op keer zijn mensen enthousiast over de schrijfstijl en hoe makkelijk het leest. Daardoor is het leuker de verhalen en boeken te lezen en je onthoudt het makkelijker.

Sinds 2009 gebruikt hij veelvuldig deze techniek. "Iedereen kan het, want geloof me: ik ben ook niet zo'n schrijver!"

SubHeadline About Why Your Course Is Valuable

This section is all about price anchoring. In a moment, your visitor will be seeing the price of your online course, so you want to begin talking about the value of your course in this section so that when they finally see the price, they feel that it is reasonable.

This section is not required, but it is common on Sales Pages for online courses, especially if they are highly priced.

“If you do want to include this section, help the visitor by explaining how the alternate solutions to their problems can cost much, much more than your course. 

Perhaps you want to tell them what it costs to get this equivalent level of teaching at university. Or perhaps you’ll tell them how much it would cost to get private coaching from you for a few hours.

This section works best if you directly list monetary numbers, such as $5000. Anyone skimming the page will immediately stop when they see a dollar sign and read the text around it. When they realise this is not the course price, they’ll keep scrolling until they do find the course price

Frequently asked questions

What are the most common questions about your course?

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy

Can You Put Example Questions Here?

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy

What are the most common questions about your course?

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy

Can You Put Example Questions Here?

Provide some answers to common questions. Perhaps you want to tell answer how much time they need to dedicate to get through the course, or give them a support email to contact you if they have further questions. It doesn’t need to be questions you were actually asked, but rather the final few questions people may want answered before they are ready to buy

Insert Content Template or Symbol
>